piątek, 27 lipca 2012

ZAGADKA KRYMINALNA [4]

No to na weekend może coś łatwiejszego?
Znalazłam coś, co może być bardzo pomocne w rozwiązaniu sprawy dziwnych morderstw w mojej okolicy. Co to takiego? Co jest na zdjęciu?
 
Rozwiąż zagadkę i wyślij na adres: prawdziwe.morderstwa@gmail.com odpowiedź. W temacie wiadomości wpisz: ZAGADKA 4.

2 osoby spośród tych, które poprawnie odpowiedzą na wszystkie konkursowe zagadki, otrzymają nagrodę-niespodziankę od Wydawnictwa Replika.
Na Wasze odpowiedzi na tę zagadkę czekam do jutra, do godziny 12:00 :)
 
Powodzenia!








3 komentarze:

  1. Auroro, skąd przytargałaś takie tomiszcza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pracy, rzecz jasna :) Cóż to za podpowiedzi dla innych zgadujących, co? :)

      Usuń
  2. Jak się dziś okazało to odpowiedź na tę zagadkę wysłałam do koleżanki zamiast tu. ja to normalnie mam szczęści i chyba powinnam się leczyć. A tak się cieszyłam, ze na wszystkie wysłałam heheh.

    OdpowiedzUsuń